Rovinieta Online | Asigurare RCA

Horoscop

Ultimele cautari

Cele mai recente stiri

Cele mai citite stiri - 24h

Stiri locale




Dancu: Pasivitatea noastra naste un sentiment de abandon in randul multor romani din Transilvania

publicat 2017-10-03 08:30:12 (Realitatea-TV)
Dancu: Pasivitatea noastra naste un sentiment de abandon in randul multor romani din Transilvania Impaciuitorismul nostru traditional hraneste extremismul lui Orban si al echipei lui. Cum odinioara Chamberlain si aliatii au stimulat expansionismul hitlerist, acum noi refuzam ocaziile de a afrima pozitii ferme, iar Orban si gasca lui nu vad nicio limita, imping continuu spre renasterea unor aspiratii autonomiste ale maghiarilor din Harghita si Covasna, scrie Vasile Dancu, pe blogul sau. ...continuare.

Accident feroviar grav in Harghita. O masina a fost lovita in plin de un tren

publicat 2017-10-02 13:15:21 (Romania-TV)
Accident feroviar grav in Harghita. O masina a fost lovita in plin de un tren Un accident cumplit a avut loc luni, in judetul Harghita. Un barbat este in stare grava dupa ce masina pe care o conducea a fost lovita in plin de un tren. Circulatia feroviara pe magistrala 400 a fost oprita. ...continuare.

Trafic feroviar oprit la Miercurea Ciuc dupa ce un tren a lovit o masina

publicat 2017-10-02 13:00:07 (ProTV)
Traficul feroviar în judetul Harghita este oprit, luni, dupa ce un tren a lovit o masina în Miercurea Ciuc. Soferul care nu a oprit la trecerea la nivel cu calea ferata este grav ranit. ...continuare.

Vremea rea continua sa faca probleme! Cod galben de ceata in mai multe judete

publicat 2017-10-02 08:30:02 (Antena-1)
Vremea rea continua sa faca probleme! Cod galben de ceata in mai multe judete Meteorologii au emis luni dimineata avertizari cod galben de ceata pentru judetele Harghita, Cluj, Salaj si Bistrita-Nasaud. ...continuare.

Alerta meteo. Cod galben de ceata si vizibilitate redusa in mai multe judete din tara

publicat 2017-10-01 09:15:02 (Antena3)
Alerta meteo. Cod galben de ceata si vizibilitate redusa in mai multe judete din tara Meteorologii au emis, duminica dimineata, atentionari nowcasting Cod galben de ceata si vizibilitate redusa, valabile in urmatoarele ore, in mai multe localitati din judetele Harghita, Maramures... ...continuare.

Accident mortal in Harghita. Doua persoane si-au pierdut viata, dupa ce au fost acrosate de o masina

publicat 2017-09-28 10:30:01 (Antena3)
Accident mortal in Harghita. Doua persoane si-au pierdut viata, dupa ce au fost acrosate de o masina Doua persoane si-au pierdut viata, dupa ce au fost acrosate de o masina condusa de un tânar de 18 ani. Potrivit unui comunicat de presa al IPJ Harghita, cele doua persoane, în vârsta de... ...continuare.

Meteorologii au emis noi ATENTIONARI METEO! Cod galben de ceata, ploi si furtuni pentru mai multe judete

publicat 2017-09-20 08:45:01 (Antena-1)
Meteorologii au emis noi ATENTIONARI METEO! Cod galben de ceata, ploi si furtuni pentru mai multe judete Meteorologii au emis, miercuri, o atentionare cod galben de ploi pentru judetul Maramures si o alta de ceata pentru judetele Covasna si Harghita. ...continuare.

Cod galben de ploi pentru Maramures si de ceata pentru Covasna si Harghita

publicat 2017-09-20 08:15:41 (Romania-TV)
Cod galben de ploi pentru Maramures si de ceata pentru Covasna si Harghita Meteorologii au emis, miercuri, o atentionare cod galben de ploi pentru judetul Maramures si o alta de ceata pentru judetele Covasna si Harghita. ...continuare.

Cod galben de ploi si de ceata! Care sunt zonele afectate

publicat 2017-09-20 08:15:02 (CanCan)
Cod galben de ploi si de ceata! Care sunt zonele afectate Meteorologii au emis, miercuri, o atentionare cod galben de ploi pentru judetul Maramures si o alta de ceata pentru judetele Covasna si Harghita, anunta mediafax.ro.Astfel, pana la ora 8.15, in Maramures se vor semnala averse care vor cumula local 25 l/mp si intensificari de scurta durata ale vantului. In judetele Covasna si Harghita, ceata va determina scaderea vizibilitatii local sub 200 de metri si izolat sub 50 de metri. Atentionarea cod galben pentru judetele Covasna si Harghita este in... ...continuare.

Harghita: Un barbat a murit in chinuri in propria casa

publicat 2017-09-15 18:30:10 (Realitatea-TV)
Harghita: Un barbat a murit in chinuri in propria casa Un barbat in varsta de 73 de ani a murit carbonizat, vineri, in urma unui incendiu, izbucnit in garsoniera in care locuia. Totul s-a intamplat in localitatea harghiteana Sansimion, dupa ce ar fi adormit cu tigara in mana. ...continuare.