Cine este cercetatorul care a devenit noul PRESEDINTE al ALDE Cluj-Napoca

publicat 2018-04-16 21:00:15 (Puterea)

Cine este cercetatorul care a devenit noul PRESEDINTE al ALDE Cluj-Napoca Cercetatorul Radu Silaghi-Dumitrescu a fost desemnat de ALDE Cluj in functia de presedinte al organizatiei Cluj-Napoca. "Radu Silaghi-Dumitrescu este cadru didactic universitar, cu o experienta de 20 de ani. Detine doua doctorate in chimie (unul obtinut in SUA si unul la Cluj-Napoca) si experienta in cadrul CNCS (Consiliul National al Cercetarii Stiintifice) si CNATDCU (Consiliul National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare). Este autor a peste 200 de publicatii stiintifice, cu domenii de interes din chimie, biochimie, dar si studii interdisciplinare cu implicatii socio-umane.

Citeste stirea originala

Alte stiri de la Puterea:
PLa-OFF. Viitorul Constanta a terminat la egalitate, 2-2, meciul cu FCSB. Echipa lui HAGI a condus cu 2-0
Primarul CHIRICA, atac dur la ministrul EDUCAȚIEI: "In anul CENTENAR, este incalificabil sa marginalizezi Universitatea din IAȘI!"
Primaria CAPITALEI, precizari de ULTIMA ORA privind taxele si impozitele locale. Ce se va intampla in 2019
S-A AFLAT! Ce cuplu CELEBRU de la HOLLYWOOD asteapta un copil
Alina GHORGHIU, despre tema mutarii ambasadei la IERUSALIM: "O noua pata pe imaginea tarii in lume..."
INCREDIBIL. Directorul APDM Galati, pus administrator in Portul Constanta in timp ce DNA il salta pentru spaga
Sora: Copiii din "experimentul lalelelor" nu vor fi oameni liberi cata vreme vor cunoaste incolonarea umila in fata autoritatii
Departamentul de Stat al SUA, RAPORT privind respectarea DREPTURILOR OMULUI in Romania. Ce spune despre coruptie si justitie
Decizie de ULTIM MOMENT privind serviciul MILITAR OBLIGATORIU! Anuntul facut de ministrul Apararii
Bogdan Aurescu, AVERTIZARE de ULTIM MOMENT: Relocarea Ambasadei Romaniei din Israel este o problema sensibila
Veste BUNA! Inca o zi de SARABATOARE NATIONALA pentru romani. Cand se va celebra
Cetateni din Afganistan si Tadjikistan, prinsi cand voiau sa treaca ILEGAL FRONTIERA
Ce trebuie sa faceti daca sunteti muscat de o CAPUSA. Iata cat de simplu este tratamentul
Un barbat insela clientii unor RESTAURANTE din Bucuresti, furand de fiecare data aceeasi SUMA
Mihai Fifor anunta achizitii de ECHIPAMENTE NOI

Cumparaturi online - Emag.ro

© Copyright 2000-2018 iStorm. Toate drepturile rezervate.