Rovinieta Online | Asigurare RCA

Galaxy S8 va primi suport pentru Daydream VR (Telefoane mobile)

publicat 2017-05-19 13:30:04 (Go4IT)

Galaxy S8 va primi suport pentru Daydream VR (Telefoane mobile) Samsung Galaxy S8 este probabil cel mai bine dotat smartphone de pe piata, insa duce lipsa de cateva lucruri pe partea software. De exemplu, noul dispozitiv nu este compatibil cu platforma VR Daydream, in ciuda faptului ca are hardware-ul necesar sa o sustina si ofera oricum suport pentru solutia proprietara Gear VR. Se pare insa ca Samsung nu ignora evolutia Daydream, promitand suport oficial pentru viitorul apropiat.Momentan Daydream VR este disponibil doar pe dispozitivele Pixel, alti producatori precum Huawei si LG promitand suport pentru platforma VR Google in trecut.

Citeste stirea originala

Alte stiri de la Go4IT:
Cel mai ieftin avion privat cu reactie din lume (Video)
Intel va lansa Core i9-7980XE, primul procesor cu 18 nuclee pentru sisteme desktop PC (Componente PC)
Google Play Music creste la 4 luni perioada de incercare cu acces gratuit la muzica online, pentru abonamentele noi (Internet)
Tehnologia si Internetul schimba sanatatea si sistemul medical in mod radical: iCEE.health, singurul eveniment regional dedicat acestui fenomen, are loc in 16 iunie, la Bucuresti (Business)
ZenBook Pro UX550 este raspunsul ASUS la noile laptop-uri MacBook Pro (Laptopuri)
ARM dezvaluie noi unitati de procesare pentru dispozitive mobile: Cortex-A75, A55 si Mali-G72 (Telefoane mobile)
Cea mai tare inregistrare facuta de o camera de supraveghere video? (Clipuri virale)
DELL anunta XPS 27, un all-in-one puternic pentru gaming, VR si design (PC)
Evan Spiegel, co-fondatorul Snapchat, s-a casatorit cu fosta sotie a "elfului" Orlando Bloom (Curiozitati)
Bug-ul care permite blocarea PC-urilor cu sistem Windows 7 si Windows 8 la simpla vizitare a unui website (Software)
Smartphone-ul cu Windows Phone 7 si tastatura fizica pe care Nokia a vrut sa il lanseze (Telefoane mobile)
LG V30 ar putea fi livrat cu un design "slider" cu doua display-uri (Telefoane mobile)
Honor 9 apare in baza de date TENAA. Pare sa fie un Huawei P10 mult mai ieftin (Telefoane mobile)
Cum iti testezi implanturile cu silicon (Clipuri virale)
Masinile electrice vor costa mai putin decat cele pe benzina pana in 2025 [STUDIU] (Auto)

© Copyright 2000-2017 iStorm. Toate drepturile rezervate.